Podziel się z Innymi

🔥 Wydarzenie Online — Naturalna Terapia dla Ducha (Serca, Umysłu i Duszy)





Być może, ten sam konkurs (wydarzenie),
który znajduje się poniżej, powtórzę❗


Komentarze Publiczne (opis Efektów / Doznań), podane są na samym dole.


Wydarzenia:
 

Nieaktualne:

Terapia dla Umysłu:
🔥 18-01-2020r.
🔥 26-01-2020r.

🔥 11-09-2019r.
🔥 30-06-2019r.
🔥 22-04-2019r.
🔥 09-02-2019r.

🔥 22-12-2018r.
🔥 09-09-2018r.
🔥 13-07-2018r.
🔥 28-05-2018r.
🔥 13-03-2018r.

Jeśli nie zdarzyłeś/aś, zapraszam na indywidualną sesje ze Mną, na Kaszubach
k. Szymbark (pomorskie), lub przez WhatsApp (podam nr.  prywatnie), Messenger Fb albo poprzez formę pisaną. Jest także możliwa Sesja zbiorowa, dla kilka Osób w jednym czasie.


Zeskanuj Odczytaj kod kreskowy  QR - Wydarzenie Facebook grudzień styczeń
Wszelki przejaw Natury cieszy nasze Oczy, a jak jest w Twoim Duchu – w Ciele, Umyśle i Duszy? Czy też rozkwitasz tak Naturalnie, jak Kwiaty, które wznoszą się ku Słońcu? Radujesz się Przestrzenią, w jakiej przebywasz jak Ptaki? Czujesz przy oddychaniu, że „coś” (tzw. Belka) tkwi w Twoim Sercu, nie pozwalając przepuścić Powietrza dalej? Czujesz w Sercu a dalej w Umyśle strach, rozbiegane i niepokojące Myśli, żal, złość i ból, który promieniuje?

Czy czujesz w Swoim Ciele jakieś inne blokady, lub jakby to Ciało nie pasowało do Ciebie, będąc zbyt "ciasnym i niewygodnym"?
A może coś innego Cie tłumi i dręczy, nie pozwala wzrosnąć lub czujesz we wnętrzu lub poza nim osaczenie...? Serce rozpromienione to też Ciało rozgrzane i Zdrowe oraz pełne Wigoru! Chcesz trochę Ciepła w Sercu doznać?


Jeśli tak, Ten post jest dla Ciebie

Jestem w stanie, w połączeniu z Brylantowym Światłem Miłości, rozpuścić go w proch i rozpalić w Sercu ponownie transformujący i ochronny wewnętrzny Ogień, aby mógł wibrować w odnowionej Przestrzeni Serca, ku górze i ku dołowi łącząc się z innymi Żywiołami w Tobie. Nie masz pieniędzy, aby odbyć taką Sesje? Zrobię to bez Wynagrodzenia ze szczerego Serca i bez względu gdzie Teraz Jesteś, oczekując jedynie Wdzięczności i Radości Serca. 


Jesteś gotowy/a?:
 


🔥 W wydarzeniu jaki znajdziesz na FB, kliknij "Wezmę Udział" i Napisz Prywatnie lub w komentarzu pod głównym postem - „Biorę udział”.

Fajnie jeśli zdecydujesz się na:
Polubienie profilu na FB - Duchowy Uzdrowiciel Medium Egzorcysta Wizjoner
Polubienie postu (wydarzenia) i udostępnienie go Publicznie na swojej tablicy — Jeśli masz Odwagę, i patrzysz wpierw w siebie i na dobro swoje a potem na to, co Inni powiedzą i jak to ocenią.


Nie masz Profilu na Facebook?
 


Nic nie stoi na przeszkodzie aby wziąć udział.
Wskaż miejsce w sieci gdzie poleciłeś blog — jasnowidzjacek.blogspot.com, link lub notatke z tym konkursem albo nagłówek bloga.
🔥 Wyślij E-Mail, z tytułem „Konkurs Biorę udział”.


🌀 Pomostem do bycia w Pełni,
są Istoty Żyjące i wszelkie Istnienie
wokół, w tym Osoby
mniej lub bardziej przebudzone lub przebudzające się ze Snu Iluzji.
Im więcej Osób wokół Nas Szczęśliwych
i Spełniających swoje Pragnienia, tym Życie staje się Pełniejsze,
Prostsze, Spokojniejsze, Bezpieczniejsze i Radośniejsze.  🌻 

Nie potrzebujesz Energetycznej Iskry, ponieważ wciąż ją mnożysz w sobie i naokoło siebie? Spójrz dookoła. Pomyśl, może jest Ktoś, kto tej Iskry teraz potrzebuje. Obejmij go Duchem swoim. Podaj post dalej.




🍀 Rozstrzygnięcie! 🍀
 


12.03.2018r.: Stało się, Wybór padł na 5 osób.

Ale ale, to nie wszystko. Jak wiecie, Zasady są Regułą, a Reguły są po to, aby je łamać lub zmieniać. Tak więc i Ja wprowadzam w tej chwili Zmianę co do powyższej treści i liczby osób. 💗 Chce pokazać a właściwie przypomnieć, że My Jesteśmy Decydentami naszych Wyborów, a potem Działań, i nie musimy ich szufladkować. Możemy je dowolnie zmieniać i rozszerzać, jeśli one nie ranią Nas samych i Innych dając Zadowolenie. 🤔 Tak więc pomyślałem sobie, dlaczego 5 osób tylko "nagrodzić", jeśli tak duża liczba uczestniczyła w tym Czynnie, mając wobec siebie wspaniałe Intencje i Odwagę?

Czym są w ogóle takie konkurencje i konkursy? Zawsze Mi się kojarzyły z oczekiwaniem, narzucaniem i stresem, a nawet trochę ze wstydem. Jeśli Ktoś odpadł, to czuć było Zazdrość i niefajne Myślenie o Zwycięzcach (nawet kosztem rzuconej Klątwy i Złorzeczenia), jeśli nie miał wypracowanej w sobie Harmonii i Pewności siebie, a tego typu konkurs nie traktuje jako Zabawę lub nowe Przeżycie i Doznanie. Zmieniam to, wszak na Mojej osi czasu (tutaj, jak i w Duchu) mogę wszystko, co nie Łamie regulaminu Fb, na który zgodziłem się, będąc tutaj. Także Jestem tu z Myślą, że na Mojej Przestrzeni ma być Radośnie, kolorowo bez spinania, górowania i uniżania. Ktoś pomyśli, to brak konsekwentności. Ma racje. Tylko co jeśli w danej Chwili postanowiłem postawić poprzeczkę wyżej? Moja Energia, która cały czas się namnaża i to absolutnie Mój Wybór, i jest Mi z tym Wyborem absolutnie dobrze. Nikt nie musi podążać za tym, co Myślę, Pisze, Mówię i Czynię.

Czyż Przyjaźń i (Agape) Miłość uniwersalna, bezwarunkowa, wszechobecna oraz Szczęśliwe Osoby obok, i Naturalna Wdzięczność, oraz Radość z Serc płynąca i różnie okazana nie są czymś więcej, jak cyfry? Dla Mnie to czysty Impuls, który przynosi Owoce! Tak więc Kochani każdy, kto wziął Czynny udział w tym "konkursie", od teraz do 13 marca
, kiedy ma się Cisze i Spokój koło siebie, niech zastosuje się do 6 wskazówek: (...) Te dokładne wskazówki podam przez prywatną wiadomość, zaraz po napisaniu komentarza.

Zrób 3 głębokie oddechy. Wczuj się w to, co w Sercu haczy, boli, doskwiera oraz nie pozwala przepuścić Powietrza dalej. Kiedy weźmiesz udział w wydarzeniu, i zacznie się proces, w tym samym momencie, Ja Mentalnie w Eterze połączę się z Twoim Sercem (Świadomością / Centrum Energetycznym w Tobie) i prześlę Iskrę Energii, która Uzdrawia łącząc ze sobą Żywioły w Harmonie — Woda (Krew, rozrzedzanie), Powietrze (oddech, dźwięk, przepływ), Ogień (temperatura, spalanie, rozpalanie) oraz Grunt (połączenie z każdym Atomem w Ciele). Odczujesz to po zmianie temperatury w Ciele. Myśli zwolnią. Zapanuje wewnętrzny Spokój oraz poczujesz ruchy w Ciele (Wibracje które pobudzają przepływ Powietrza...) 🌀


A potem już tylko Radować się możesz, odnowioną Energią w swym Duchu.
Od Ciebie będzie zależeć jak długo ten Stan w sobie będziesz odczuwać, mnożąc Energie na Owocne Czyny względem siebie i innych wokół,
aby ponownie Energii nie zatracić. W komentarzu napisz co Poczułeś/aś. 🙂





Komentarze Publiczne (Efekty / Doznania) z Facebook

Prywatne nie są udostępniane.
 


[ Bogumiła F. ] Położyłam się wygodnie. najpierw parzyły mnie dłonie potem ręce zaczęła boleć głowa jak ja to mówię buzowało w niej. potem masaż nóg,od góry ku stołowi. Potem poszło wyżej, na plecach czułam okrężne ruchy znak nieskończoności. Ale to chyba nie wszystko,czuję jeszcze gorące dłonie ciężkie nogi i w głowie bazuje. Czy muszę jeszcze powtarzać Jestem wdzięczna Bogu że trafiłam na Twoją stronę i mogę się z Tobą połączyć energetycznie. Dziękuję i pozdrawiam

[ Jacek Jasno ] Zawsze idź za głosem Wnętrza, on Tobie podpowie co najlepsze jest w danej Chwili. Niech Moc Światła będzie w Tobie i koło Ciebie.



[ Aleksandra R. ] A ja jak zamknęłam oczy to zobaczyłam taka czerwień i żółć jakby kolor ognia. Potem poczułam kłucie w sercu ale potem jakby on się rozpuścił. Potem taki boost energii i zaczęłam się śmiać bez powodu. I uśmiech nadal jest na mojej twarzy. Potem trochę aż się zakręciło w głowie! Chyba za dużo tej energii mi dałeś! Hihihi. Lubię się tak czuć! Taka pozytywna i radosna! Teraz tylko pozostało podzielić się z innymi . Dziękuję buziaczki
Oh i na końcu już te kolory znikły jakby się rozprysły bo potem tylko jakby ktoś zapalił światło było tak jasno

[ Jacek Jasno ] 🤣 🤣 Świat za Tobą nie nadąża... Ta czerwona Energia Radości, jak wielu jej brakuje. Błyszcz w każdym kierunku Świata. Dając Radość innym, na około powoli smutek znika. 🌹 💗 🔥

[ Anna F ] przebojowa Ola 😁
Jacek i Kasia wyciągacie z ludzi to co w nich najlepsze, mysle ze to wielki dar

[ Jacek Jasno ] O tak Ola to chodząca nie do pohamowania Radość. Ma Moc w tym. Uwielbiamy Was.
Aniu Rozpalamy to, co LUD wmówił a inni Uwierzyli, tym samym gasząc Radość i wewnętrzną Nature która jest Unikatowa. 🔥 😊

[ Anna F. ] Ja tez was uwielbiam a jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o ludzi których do siebie dopuszczam. A wy nawet się nie musicie w ogóle starać o moja szczera sympatie do was. Miłego dnia Boskie Istoty



[ Renee R. ] Jacek Jasno dziękuję To były niesamowite odczucia. Na początku moje serce zalała fala smutku. Smutek był tak wielki, że łzy same zaczęły mi lecieć po policzkach. Czułam ból i ogromny smutek wielu ludzi co wywołało szloch. Było mi zimno, ciarki przechodziły po dłoniach i nogach. Wolno moje serce zaczęło się wypełniać ogniem i rozgrzewać ciało ... schodziło niżej. Przez jakiś czas zatrzymało się na brzuchu i plecach. Czułam ucisk na brzuch, jakby mi ktoś robił masaż. Potem na tej samej wysokości kręgosłup lędźwiowy - masaż. Zaczęło wszystko krążyć, jakby ktoś robił masaż okrężny - wszystko spójne. moje ciało zaczęło wirować. Wszystko przemieszczało się niżej, ale zatrzymało się na kolanach ... może dlatego, że moja podstawa jest zablokowana. Było mi miło, spokojnie i cały stres, smutek i ból który odczuwałam ze wszystkich stron zamienił się w spokój .... Dziękuje

[ Jacek Jasno ] Piękne doznania. Niech Moc Miłości Cie nadal prowadzi. 🌹 💗 🔥

[ Renee R. ] Wzruszyłam się

[ Jacek Jasno ] Renee WZRUSZENIE to okazywanie Miłości która Nas wypełnia i oczyszcza zarazem. Też często wzruszam się jak mały chłopiec i płaczące Niebo.



[ Teresa B. ] Jacku,jesteś Kochany( nie podlizuję się . Inspirujesz i przypominasz na czym polega prawdziwa zabawa w życiu ,chyba powrót do Twoich rodzinnych korzeni teraz tak bardzo procentuje. Dzięki temu też przełamujesz być może w wielu z nas , dawne kody Igrzysk w Rzymie ,gdzie wiadomo czym one się kończyły.. Jak ja to czuję ? No czuję to tak jakby jakiś przebiśnieg przebijał się w górę oczyszczając blokady. Kiedy tak się wzbijał,to czułam że rozpuszcza się poczucie krzywdy. Właśnie w tym momencie skojarzyłam to sobie z tymi Igrzyskami.Bardzo bym chciała aby to poczucie krzywdy już się uleczyło i energię i światło które się wzbija służyło do pomnażania go. Ale znowu zanim pomyślę jak bym mogła pomnażać to światło ,to znów go utracę ,a dzieje się to tak że podczas rozmowy ktoś wpatruje się w moje oczy i jakby tę energię przechwytywał . I znów to poczucie krzywdy się odzywa. I co z tym zrobić ? A ogólnie bardzo się cieszę i jestem wdzięczna za to co i jak to robisz

[ Jacek Jasno ] Za każde Słowo Dziękuje. Nie rozmyślaj o tym. Jest tylko ta Chwila, Bądź już w tym Stanie. Miej Świadomość, że poczucie Winy, wziął się z krzyża mrocznego który tym emanuje a który nosiłaś. Pisałem o tym tutaj. https://jasnowidzjacek.blogspot.com/2016/05/martwe-krzyze-swiete-czy-zywy-bog.html




[ Magda D. ] Ja dla odmiany miałam wrażenie jakby ktoś mi rękę na sercu położył i leciało do środka coś w rodzaju fali w sumie nie wiem jak określić wysyłam Wam

[ Jacek Jasno ] Fala Ciepła, która bardziej "rozkręca" (Wibruje) Twe Ciało?

[ Magda D. ] Raczej "unosi" i tak to fala, ale słowo "ciepła" nie pasuje mi po prostu fala albo nawet "strumień"... mało słów



[ Justyna N. ] Czułam spokój, a potem przeogromne swędzenie lewej dłoni, a pod nią jakby strumień bogactwa. Dziękuje z całego serca

[ Jacek Jasno ] Jak ten strumień Bogactwa Duchowego zmaterializuje się, który jest Ci pisany, to pamiętaj o Nas, zaopiekuje się nadwyżką. 😜 🌹 💗

[ Justyna N. ] Jacek Jasno podzielę się z radością i miłością



[ Michał P. ] było, spokojnie i bezpiecznie   koncowki palcow od rak mi lekko mrowily i cialo w okolicach hmmm bioder . i mialem wrazenie jakby ktos robil mi masaz na plecach to dosc trudne do ubrania w slowa heh . dziekuje :d

[ Jacek Jasno ] Właśnie chciałem napisać o wrażeniach jakby się robiło "Hula Hop" ale wtedy byłaby to autosugestia. Masaż na plecach i ciepło, to zdejmowanie przez Złotą Energie Krzyża.

[ Michał P. ] oooo właśnie trafiłeś tym hula hop w sedno



[ S. Alicja ] Zrobiłam , byłam bliska omdlenia ,nogi z waty .No taki pozytywny odlot. I ciężar na sercu jakby mniejszy .

[ Jacek Jasno ] uff. to Kamień z Serca.



[ Wanda K. ] Witam, czułam jakby w gardle biło mi serce ręce zrobiły się ciężkie miałam wrażenie że za chwilę dotknę nimi ziemi a przecież stałam wyprostowana. Potem doszły jeszcze stopy mrowienie. Dziękuję.

[ Jacek J. ] To jest ugruntowanie. Połączenie Ducha z jądrem Materii, aby być całym sobą w danej chwili, tak Mentalnie jak Fizycznie. Ma się wrażenie jakby nogi miały na sobie ciężar i wbijało poniżej podłogi. To normalne.



[ Barbara S. ] A ja nie powiem bo się wstydzę

[ Aleksandra R. ] Aj tam Basienko nie wstydz sie buziole

[ Barbara S. ] Nie wiem czy mówić tu o takich cudach. Chodzi o strefę czakry Sakralnej i nie powinnam publicznie o tym pisać, by nie naruszyć mojej sfery prywatnej. Chociaż wszystko wymaga jakiegoś stopnia odwagi by wykonać w życiu jakąkolwiek ruch. Mi niestety tej czy innej odwagi zabrakło. Wiem trochę to zagadkowe, lecz nie chodziło mi by ją stworzyć.

[ Jacek Jasno ] O tak kochana Basiu dobrze podchodzisz. fizyczność to Intymność oraz Świętość. nie z każdym powinno się nią dzielić, a jedynie z tymi, z którymi czujemy się Bezpiecznie i Naturalnie. To jak wpuszczać do własnego domu przypadkowych Ludzi. Różne potem mogą być skutki. Odwaga w tym przypadku nie ma z tym związku. Jeśli poczułaś coś przyjemnego w przepływie przez kanał Sakralny, to znak, że z przyjemnością pomysły będą rodzić się w Materii. https://jasnowidzjacek.blogspot.com/p/czakry-czakramy-elektrownie-kanaly.html Cudów na Drodze.

[ Barbara S. ] Jacek Jasno to bardzo piękne!!!! Wrażenie takie odnoszę, , że kiedy czytam Twe słowa mam gęsią skórkę. To tak jak słucham nieraz utworu i też przechodzi mnie podobna Energia.

[ Jacek Jasno ] Staram się płynąć z Głosem wychodzącym z Serca, może dlatego tak mnie odczuwasz.



[ Edyta W. ] Zrobione to co mialam zrobic 💝 pierwsze gdy sie polozylam i oddychalam 3 glebsze w sensie oddechy 😉 po nich poczulal jakbym cos miala na klatce piersiowej, przyszlo mi odczucie, ze to sa rece na mnie poczulam, ze musze gleboko oddychnac naprawde gleboko i wypuscic powietrze i tak z dwa razy i dziwne bo poczulam jakbys to Ty byl kolo mnie i trzymal te rece i potem zaczelam mocno kaszlec i gdy skonczylam poczulam jak wibracje przelecialy przez moje nogi i poczulam taki spokoj i lekkosc na sercu. Nadal czuje jak jeszcze z gardła cos sie chce wydostac bo co jakis czas pokaszluje, ale wiem ze tak ma byc 😘 Dziekuje bardzo Jacku 💝 🙏 👼 👼

[ Jacek Jasno ] Piękne Doświadczenie. WszechDuch Miłości i wypływające z Niego Promienie Uzdrawiające... mogą przybrać każdą Formę i dokonać każdego Cudu. Ważne, że otworzyłaś swe Serce, pozwoliłaś temu przepłynąć i namacalnie Doświadczyć. 🙂 💗 🙏
Co do kanału Gardła, popracuj m.in. nad komunikacją sama z sobą. 🙂
https://jasnowidzjacek.blogspot.com/p/czakry-czakramy-elektrownie-kanaly.html



[ Michał P. ] tak wiec. Chcialem sie oczyscic i poczuc wewnetrzna ulge bo ostatnio u mnie delikatnie piszac intensywnie a duza czesc klopotow sam sobie nakrecilem.
Z odczuc , mrowily mi dlonie i stopy ale bardziej stopy w nieco odmienny sposob niz zwykle mrowki. Miedzyczasie czulem jakby mi ktos czyms w miare cieplawym przyjemnym i rowniez nieco mrowiacym czyms co jest w linii przejezdzal z gory na dol tj od zeber po pachwiny po lini brzucha - ciekawe odczucie.
Poczulem tez cieplo kojarzace sie z bezpieczenstwem w okolicach ledzwi i krzyza ale bardziej od przodu.
Relacje ta zdaje doslownie ' zaraz po'. W chwili obecnej czuje sie blogo i bezpiecznie i nie bede mial zapewne klopotow ze snem.Dziekuje Jacek Jasno. Z calego serducha dziekuje. Dobrej nocy

[ Jacek Jasno ] 🙏 💞 Będziesz spać jak Dziecko otulone w ramionach Kochającej Istoty, która po przebudzeniu poprowadzi dalej na Drodze Życia.


[ Joanna C. ] A co poczulam? Serce szybciej bije cieplej sie zrobilo troche w glowie sie kreci fajnie energia sie rozkrecila przyjemnie. Dziekuje kochani 🙂


[ Estera K. ] Gotowe. Biorę udział. 😁 😁
Mialam szybsze bicie serca a potem musialam wziasc 3 głebsze oddechy tak jakby mi powietrza nagle braklo.. i poczulam spokoj, ulge, radosc ze jestem czescia czegos dobrego...niesamowite Dziekuje


[ Basia S. ] Biorę udział. 💚 💜 😏 Różnorodność emocji... mrowienie kończyn... Od 4 miesięcy łykam wiedzę, którą napotkam (nie sposób całej zapamiętać) i myślę sobie, czy to nie za szybko, może jest jakaś kolejność i chcę to jakoś poukładać w sobie, bym nie uwariowała od tego. można wszystko, ale nie od razu! 😉 Dziękuję. Pozdrawiam.



[ Ewa F. ] Zrobione. Dziękuję. Serce mi przyspieszyło, poniżej mostka poczułam ciepło które się utrzymywało aż do teraz a dłonie zimne ?! Bardzo ciągło mnie do przodu i uginała mi się lewa noga. Spokój.

[ Jacek Jasno ] Przeczekaj Proszę, aż poczujesz Ciepło, od Stóp po czubek Głowy. Tam, gdzie ciągnęło lub bujało nie było przepływu Energii wcześniej. Przeczytaj o górnych Kanałach Energetycznych od Serca (4) w górę (7). http://jasnowidzjacek.blogspot.com/p/czakry-czakramy-elektrownie-kanaly.html
http://jasnowidzjacek.blogspot.com/2018/01/z-czego-sklada-sie-istota-zywa-w-jednym.html




[ Basia S. ] Przetestowałam.(nie odleciałam😉). Na początku serce tłukło jak szalone, nie mogłam się dopasować, nie rozluźniłam ramion, czułam stawy jakby nie chciały trzymać, a na koniec uchonorowałam to potężnym kichnięciem. Teraz ,że tak powiem balsam dla duszy, miarowe, lekkie, spokojne bicie serca. Dziękuję.

[ Jacek Jasno ] 🙂 Pozostań w tym Stanie jak najdłużej. Zawsze kichaj na Zdrowie. 🙏🌹 💞



[Estera K. ] Poczulam niesamowita fale ciepla jak powoli przechodzi przez moje cialo, oddech stal sie spokojny, moje mysli gdzies uciekly , poczulam cisze , spokoj, i wdziecznosc, ze dane mi bylo tego doświadczyc.. Dziekuje



  [ Marta K. ] Czad 🙂 ogólnie wewnątrz spokój a po chwili promieniowanie rozchodzące się od splotu słonecznego, zanikające i powracające. Jakby słońce 🙂 dziś spróbuję bosymi stopami na ziemi. Myślę, że wtedy będzie jeszcze więcej wrażeń 🙂

[ Jacek Jasno ] Marto, jeśli jeszcze masz możliwość zrobienia tego, co w załączniku, pośród NATURY — w Lesie, na Łące, Parku albo nad Rzeką, Jeziorem, Morzem, Oceanem... oraz w CISZY — utulona Dźwiękiem Ptaków, kołyszących Drzew oraz szumem Wody to jeszcze lepsze osiągniesz efekty. Bo jak wiemy, ogólnie hałas to tortura dla naszego Umysłu.... 🌿 ☀️ 🌈



[ Katarzyna D. ] Jacku dziekuje ze mogłam brać udział w tak cudnym doswiadczeniu ❤️ Niesamowite uczucie ciepła które przeszło przez moje ciało a szczególnie dłonie jest nie do opisania.Doznalam spokoju i poczucie wyciszenia 😘


[ Magdalena B. ] Efekt niesamowity , potężne wibracje , przeplyw energi w dużym natężeniu 😃, dzuekuje Jacku ❤️



[ Zbyszek J. M. ] spokój i oczyszczenie serca oraz czakry serca


[ Karolina M. ] Witam Jacku to było przeżycie wspaniałe nigdy dotąd nie miałam energia płynęła z góry na dół i z dolu do góry odezwały się wszystkie blokady w organizmie które ustąpiły wczoraj była energia mieniąca się tysiącem kolorów i pokazała się złota energia dziękuję Jacku za wspaniałe przeżycie i odczucie pozdrawiam serdecznie i dziękuję że jesteś 💝 💝 💝 💝


[ Alicja K. ] Witaj Jacku. Nie byłam pewna co mam zrobić, ale widocznie wyczułem mój niepokój ponieważ przysłałaś mi ostatni termin. Dziękuję. Fakt wykonałam to co zostało napisane po kilku minutach poczułam niesamowity wstrząs ciałem i dużą fale energii, ale więcej wyczuwałam ja idącą czakry korzenia ( z dołu ) niż z czakry korony. Widziałam energię głównie koloru zielonego-morskiego , żółtego i białego. Czułam odprężenie i zadowolenie. Dziękuję Tobie bardzo 💐 🌹 💮 🌿 ☘️ 🌷 🥀 😀 😘

[ Jacek Jasno ] Czyli znak, że masz dobre Ugruntowanie. Teraz płynie Czas aby jeszcze bardziej połączyć Materialny Świat w zgodzie ze swym Duchem, czyli uzewnętrzniać swego Ducha (własną Nature) w Materialnym Świecie.


[ Rafał P. ] Witaj Jacku. Na poziomie mentalnym odczułem spokój, odprężenie. Na poziomie fizycznym poczułem delikatne fale wibracji z centrum w splocie słonecznym delikatnie rozprzestrzeniające się po całym ciele.

 

[ Magdalena B. ] Witaj Jacku, u mnie były wibracje w stopach i rękach , niesamowicie mocne odczucia , wewnętrzne wyciszenie i radość , nawet sobie popłakałam 😊, dużo emocji po ale wewnętrzny spokój ducha i pewność ze jest dobrze i ze wszystko zmierza w dobrym kierunku . Dużo pozytywnych odczuć 💕. Dziękuje ❤️ ❤️ ❤️


[ Armbånd H. ] Jacku ❤. Dziękuję za to, że mogłam wziąć udzial. Poczułam ogromny ciężar spadający z mojego ciała i wielką ulgę. Towarzyszył temu strumień łez. Był to bardzo intensywny tydzień dla mnie. Pracowałam nad odpuszczeniem kontroli wszystkiego i wszystkich, co było wielkim wyzwaniem dla mnie. Myślę, że udało mi się dzięki Tobie i temu co przekazałeś w pliku. Dziękuję za to, że mogę na Was liczyć i za pomoc, którą otrzymuję ilekroć jej potrzebuję 💝 💝 💝

[ Jacek Jasno ] Magdalena i Armbånd płyńcie zgodnie z tym co z Serca płynie a często będziecie odczuwać Łzy Wzruszeń i Radości.🙂


[ Bożena P. ] Widziałam kolor żółty przecinany liniami. Czułam przepływ energii od głowy do stóp. W dłoniach czułam planujące gorąco.Ciało bujało i drżało.

 

[ Grażyna K. ] Piękne kolory miała przekazywana przez Ciebie Jacku energia! 💚 💜 💗 Najpierw zobaczyłam kręgi zielonej jasnej mgiełki, a potem stopniowo zmieniły się w leciutki pastelowy fiolecik, który stopniowo rozświetlany był takim delikatnym różem....pięknie! Na ciele odczułam delikatne pulsowanie, szczególnie w okolicy nerek, na plecach. Coś zastałego poruszyła ta energia w moim kręgosłupie bo zaczął tak dziwnie pobolewać 😉 Jednak najmocniej odczułam w Twoim przekazie taki spokój, przechodzący w niejako duchowy błogostan 😄! Hmmm... dobrze mi się zrobiło!

 

[ Michał P. ] bylem padniety ale pomimo wzialem udzial wczoraj. Przed snem. Czulem relaks i spokoj . Ale taki spokoj wszechogarniajacy. Zasnalem nawet nie pamietam w ktorym momencie i sen byl pelny (u mnie ze snem bywa przeroznie) polecam i przedewszystkim dziekuje

 

[ Karolina M. ] Witam Jacku dziękuję serdecznie za wspaniały czas i dni które były niesamowite i miały wspaniałą energię kolory były tak intensywne fioletowy niebieski zielony czerwony żółty napływały z taką szybkością był złoty a raczej przebłyski Złotej energii ta energia nieraz była w ogromnych kołach Jacku dziękuję za te dni spędzone z Tobą a raczej chwilę dziękuję że jesteś pozdrawiam serdecznie ☀️ 🍀 🌷 💝 ❤️

 

[ Armbånd H. ] Jacku, po ostatniej próbie, która niestety została przerwana w trakcie, przez czynniki zewnętrzne, przespałam noc, dzień i jeszcze jedną noc, z krótkimi przerwami na picie i dopiero wtedy byłam wstanie normalnie funkcjonować. Podczas tych krótkich przerw, jakie miałam, czułam ogromny ciężar na sobie i totalną niemoc. Później "to " odpuściło i powoli dochodzę do siebie. Chyba zostawiłam za Sobą duuuzy ciężar... . Dziękuję

 

[ Michał P. ] przyjemne mrowienie zwłaszcza stop i bardziej dłoni i błogi spokój. dziękuję 😇

 

[ Alexandra B. ] Poczułam ciepło na sercu ❤ Woda wypita wcześniej smakowała inaczej niż wcześniej 🙏 ❤ Każdy łyk jej to była degustacja ❤ Dziękuję za to doświadczenie ❤ 🙏

 

[ Ania U. ] czułam siebie - ciepło czy raczej ? w formie przepływu od stóp w górę bardzo intensywnie, nie bardzo umiem to opisać lecz nie sposób było to przeoczyć, pojawiły się uciski czy tez kłucia chwilami w różnych miejscach ciała wewnątrz - mniej przyjemne, przed położeniem się czułam radość i uniesienie natomniast nad ranem i w ciagu dnia wyciszenie, od dwóch dni budząc sie łatwiej wstaje nie czujac zmęczenia i braku energii.

 

[ Jolanta B. ] U mnie na płynęły lzy do oczu 😢 a potem poczulam ulge 🙏 💞

 

[ Zdzisia C. ] Przyjemne drzenie calego ciala oraz kolysanie ciala w przod.Radosc w sercu .Dziekuje ze Jestes 💓 🙏

 

[ Ewelina K. ] Pierwszy moment uśmiech ,radość ,pozytywne emocje 😊 💓 🙏

 

[ Barbara C. ] Najpirw cieplo,rozluznienie,spokoj w calym ciele ,Pozniej przyszla energi mocniejsz bardzo przyjemna i zaczela mna kolysac do przodu i tylu coraz mocniej ze musialam usiasc,,poczulam sie senna ,,I wlasnie ide spac,, Dziekuje za sesje serdecznie, 💜 💜 💖 💖 💖


[ Dorota B. ] Witam.Uczynilałam tak jak było napisane w załączniku.Poczułam niesamowite ciepło spływające aż do stóp.Przy czym wizualizowałam dręczące mnie emocje , wkładałam je do woreczka zawiązałam i spaliłam.Dziś czuję się spokojniejsza bardziej opanowana i skupiona.Serdecznie dziekuje

 

[ Bogna W. ] Ja nie mam co prawda jasnowidzenia (może na razie minimalne) ale mam jasnoczucie. Woda wydała mi się jakby gęstsza niż normalnie. Po wejściu poczułam jak mój ciężar znika z barków a od pola serca rozlewa się kojące ciepło, które oczyszcza i rozwietla. Koronę też czuje. Ogólnie świetnie Czuje się spokojna i zregenerowana 😚

[ Marta Katarzyna K. ] Poczułam delikatny, przyjemny ucisk w sercu oraz wibracje i ciepło w całym ciele 😊 Dziękuję 😍 ❤



[ Karolina M. ] Witaj Jacku dziękuję Ci z całego serca że nie zapomniałeś o mnie stokrotne dzięki składam za Twoją dobrać oczywiście ja dziś już skorzystałam z przekazu bardzo mnie bolał kręgosłup lędźwiowy cały brzuch mam problem z oddychaniem astma potem czyli po dwóch godzinach przeszło napływały energie fiolet zieleń i trochę czerwieni dziękuję Ci bardzo bardzo bardzo pozdrawiam serdecznie 🌷 ☺️ ♥️ ❤️ 💖



[ Alicja A. ] Dziękuję. Poczułam spokój. Jeszcze raz dziękuję ❤️


[ Teresa R. ] Dziękuję,serce cały dzień waliło jak młot a w trakcie wyciszenia pomału się uspokoiło,dziwne ,ale ręce szły same do góry,nie mogłam ustać na nogach,ale po kilku minutach było w porządku.No i wyciszenie,czuję się wspaniale.❤️ ❤️ ❤️.

[ Jacek Jasno ] 🙏 Cudownie. Niech Spokój Ducha Cie prowadzi, wszak tylko w Ciszy można usłyszeć (swoją własną) Dusze.


[ Ewelina K. ] Nie samowite wibracje , odczucia, to trzeba przeżyć. Czułam kiedy to się zaczęło . Mrowienie w ciele od dołu do góry ,z odstępami , ponownie mrowienie przechodzące stopniowo by odblokować czakry .Gdy całkowicie się to udało czułam jak energia całkowicie przechodzi przez moje ciało czując ciepło.i mrowienie.az po sama głowę. Niesamowite .Na koniec odczucia były takie silne że w głowie czułam jagby wysysanie że mnie tej złej energi .Nawet nie potrafię do końca tego określić jak wspomniałam wcześniej, to trzeba przeżyć. Dziękuję Jacku 😊



[ Jolanta B. ] Bujalam sie na miekich nogach 💓 przeszywal mnie prad, a nad prawym uchem czulam mrowienie 💓 I Taki blogi spokoj we mnie 💓 cudowne uczucie 💞 Dziekuje Jacku 💓 

[ Zdzisia C. ] Mówienie w całym ciele,przepływ energii z góry na dół i z dołu do góry, w pewnym momencie poczułam jakby coś że mnie ulatywało
Dziękuję ❤

[ Marcy W. ] Biore udzial, Absolutnie Twoje wibracje Jacku sa nie z tej Ziemi 😊 💝

[ Barbara K. ] Tak odczułam silną potrzebę miłości do siebie i najbliższych. Dziękuję.

[ Marianna K. ] Cudowne orzezwienie wewnątrz i na zewnątrz . Blogi spokój , subtelny masaż stop i innych części ciała . Dziękuję serdecznie Jacku . Wyrażam Ci swą wdzięczność ❤🙏❤

[ Danuta L. ] Jestes Jacku Wielkim uzdrowicielem moj organizm zaregowal moje opuchniete stawy u nog wrocily do siebie teraz mam nogi jak u rasowego konia

[ Michał P. ] Na wstępie: DZIĘKUJĘ < 3 Postapiłem starannie wg tego co napisane a potem skupiłem się Z odczuć, lekkie drętwienie wnętrza obu dłoni (przyjemne :) ) , błogostan(nie wiem jak to lepiej opisać ) w okolicy przepony i większy błogostan w okolicy lędźwi. Czułem jak mi ciężar schodzi z łydek przez lekkie (przyjemne) mrowienie za kolanami. I spokój w sercu.

[ Teresa S. ] Teresa Sisko Wzięłam udział po raz pierwszy. Ach... Móc się tak czuć cały czas... To.znaczy lekko, spokojnie, jakoś tak cicho... W głowie niby szum ale...cichy...lekki.. Spokoj.. Ten stan najbardziej odczuwam... Dziękuję 💗 A poczatek był troche bolesny... 😏 Poczułam ból w prawej połowie głowy, potem dreszcz przez cały kregoslup... Ale... To były krótkie momenciki🙂... Dziekuje 🌹 Jest już dobrze 🤗






✔️ Skomentuj Post, (nawet anonimowo) w sekcji poniżej.
Jaka jest Twoja opinia na ten temat?
✔️ Ten Post możesz Udostępnić dalej.


| Służę Pomocą | O sobie | Kontakt | Nawiedzenia | Zapytaj Boga |
| Artykuły | Prawo | Modlitwy | Aprobaty | Sesje z Nad Duszą |
| O Tobie | Słownik | Zdrowie | Galeria |


Jacka Jasno blog. Harmonizuje Ducha - Ciało, Umysł i Dusze. Uzdrawia Psychikę, Ciało Fizyczne, Astralne, Eteryczne, Emocjonalne i Mentalne. Łączy Jaźń w pion — Podświadomość, Świadomość z Nadświadomością. Uwalnia i Podnosi tym samym wibracje Ducha i wartość Życia. Doradza w sferze prywatnej, jak i biznesowej. Pomaga na odległość i w bezpośrednim kontakcie.  Kasi blog - żony Jacka -Duch Prawdy. Poszerzanie Perspektywy i Świadomości. Zacznij Życie w Zdrowiu Psychicznym, Emocjonalnym, Mentalnym i Fizycznym. Napełnij Prawdą i Miłością swojego Ducha. Kasia i Jacek zapraszają do swojej Przestrzeni   Odwiedziny - Zasięg od 12.12.2015r

    chomikuj duchowyuzdrowiciel    cda.pl     Pinterest

Doceniasz moją Pracę? Postawisz mi kawę na buycoffee.to?
Tagi: #Rozwój #Motywacja #Sukces #Inspiracja #Pokonanie Własnych Ograniczeń #Osiągać Cel #Osiąganie Sukcesu #Pokonanie Lęku przed Zmianami #Pokonać Bezradność #Rozwijanie #Pokonywanie Nawyków #Realizowanie Celu #Bądź Sobą #Czas Dla Siebie

2015 © Treści i Zdjęcia na tym blogu mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

2 komentarze:

  1. Joanna Mingirulli7:38 PM

    Wczoraj wzięłam udział po raz pierwszy.Czułam wielokrotnie fale gorąca przechodzące z góry do dołu, od głowy do rąk i stóp przez całe ciało.Nogi były ciężkie, mocno polączone z ziemią.
    Z kolei dzisiaj moje ciało zaczęło wirować, jak przy hula hop, potem przestało, natomiast ręce zaczęły zataczć małe kręgi w przeciwnych kierunkach. Po chwili zamieniły ruch na wahadłowy. Mam wrażenie,że mam więcej energii, nie czuję się zmęczona, poza tym mam świetny nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  2. Joanna M.10:10 AM

    Na poczatku moje cialo zaczelo wirowac, nastepnie przestalo, natomiast wlaczyly sie rece, zataczajac male kregi w przeciwnych kierunkach. Po chwili ruch zamienil sie w wahadlowy.
    Czuje w sobie wiecej energii, radosci zycia, dziekuje Jacku!

    OdpowiedzUsuń

Możesz bez logowania opublikować Komentarz! Dziękuje za poświęcony Czas.

Copyright © 2015 uZDROWIEnie i Wyzwalanie Holistyczne Cielesno DUCHOWE Cały Świat .