Podziel się z Innymi

TESTAMENT Michała napisany DO CIEBIE — Baw się, Żyj i Spełniaj Marzenia

Testament Michała przekazany w ręce Małgosi Nowickiej


Poniżej przeczytacie poruszający Serce Testament, który został przekazany w ręce Małgorzaty. To nie jest zwykły list a mocny Przekaz do Nas wszystkich.

Ta Świadoma Dusza, bijąca blaskiem Niebieskiego Brylantu, zostawiła po sobie wiele dobrego. Dała swoim Życiem Świadectwo Czym i Kim Jest Bóg (Miłość) działający poprzez Nas samych, bez względu, jakie Dusza warunki dla siebie wybrała na Ziemi i jakie predyspozycje miało Ciało Fizyczne... Takie Osobowości są GODne, aby nazwać Ich Bohaterami.

Bez względu na opinie innych, Dziękuje Małgosiu, że to puściłaś w Świat, niech to leci dalej i pobudza do refleksji nad doczesnym Życiem. Kłaniam się ku Twojemu Sercu.


A oto Testament Michała.


    "Jest taki moment nieunikniony w każdym życiu. Bardzo chciałbym, aby nie nastąpił on już, w tej chwili, jednak jeśli teraz słyszycie te słowa, wiemy wszyscy, że stało się. Umarłem. Z mijającymi dniami oswoiłem myśl o śmierci i nawet napisałem wiele wersji tego mojego ostatniego pożegnania. Wydaje mi się, że wybrałem najlepszą. Na pewno wybrałem najlepszą osobę do przeczytania tego - Małgosiu dziękuję. Wierzę, że tylko Ty jesteś w stanie to zrobić, choć pewnie z 5 razy zalejesz się łzami, ale i tak zawsze będziesz moją Larą Croft, która do tego zadania była jedyną opcją do wyboru.

    A teraz do sedna moi drodzy - nie będę przeciągał, bo to nie ma być długa i nudna stypa. Muszę Wam powiedzieć najważniejszą rzecz na świecie i muszę to zrobić teraz, bo jak wiecie mój czas jest już dawno policzony i właśnie się kończy (liczę na chociaż mini pomruk śmiechu). Byłem największym szczęściarzem na świecie przez 20 lat. Serio. Nie mogłem mieć lepszego i bardziej szczęśliwego życia: wychowała mnie wspaniała kobieta. Mamo dziękuję za to, jak bardzo dawałaś radę, nawet gdy byłem nieznośny. Będę tęsknił za Twoim światłem, ale teraz ja będę czuwał nad Tobą, każdego dnia, w każdym podmuchu wiatru, w promieniach słońca i w płatkach śniegu. Miałem największą miłość na świecie - dziękuję Kochana za nasze chwile, których zawsze obojętnie jak długo bym żył, byłoby za mało. Chciałbym dać Ci więcej dni, więcej naszych momentów. Nie mogę. To najbardziej boli, ale zawsze będę tuż obok. Mam najlepszych kumpli. Mam nadzieję, że kiedyś dorośniecie, ale nie róbcie tego za szybko. Dziękuję za Wasze szaleństwo, bo dodawało mi dystansu do śmierci i choroby. Dzięki Wam czasem łamałem zasady i czułem, że jestem taki jak każdy… Trwało to chwile, ale to były najlepsze chwile.

    A teraz moi drodzy, coś dla Was wszystkich (przepraszam, że nie wymieniam każdego z planety Ziemia, ale mam litość nad Gosią). Proszę Was o jedno - doceniajcie swoje życie, doceniajcie drobne momenty i gesty. Czasem zwolnijcie i zobaczcie, ileż cudownych rzeczy Was otacza. Życie jest czymś niesamowitym, nie warto czekać, aby je przeżyć. Zróbcie najbardziej szalone rzeczy, jakie macie w głowie, odważcie się czerpać z niego pełnymi garściami, pragnijcie więcej, kochajcie mocniej, zostawcie z boku czasem zasady. Złamcie konwenanse. Mamy tu na ziemi tylko trochę momentów, parę chwil. Mijają one bardzo szybko i czasem nie możemy już dogonić kolejnych. Tracimy życie, biegnąc za czymś wymyślonym, a nie zauważamy tego, co jest na wyciągnięcie ręki. Zróbcie dla mnie teraz jedną rzecz - zamknijcie oczy. Zamknięte? Ok. To teraz pomyślcie o tym, czego bardzo pragniecie w swoim życiu, w tym momencie, co Wam chodzi po głowie. Cokolwiek Wam przyjdzie jako pierwsze do głowy. Złapcie tę myśli i jak dziś mnie już pożegnacie, zróbcie to. Nie myślcie o niczym innym, nie zastanawiajcie się, czy wypada, czy to czy tamto. Po prostu z okazji mojej śmierci zaszalejcie! Pomyślcie, że ja już tego nigdy nie zrobię i zróbcie to za mnie. Uwierzcie mi, że życie jest wspaniałym darem i każdy z Was jest największym szczęściarzem, że je ma.

    Świat teraz będzie beze mnie i tylko Wy, najbliżsi, przez chwilę to zauważycie. Potem stanie się cudna codzienność, z powszednimi dniami, zwykłymi momentami. Wzlotami i upadkami. Stanie się życie. A ja będę zawsze obok Was. Będę w Waszej odległej pamięci, będę na starych zdjęciach, będę w dawnych opowieściach. Będę, choć już mnie nie ma. A może już jestem... tuż obok. Żyjcie tak, jak się da najwspanialej."

    kobieta.wp.pl - Opublikowała jego testament na Facebooku. Ostatnie słowa Michała poruszyły tysiące internautów.

Tak jak obiecał, tak Michała Dusza czyni. Każdy, kto Pomyśli o Nim z Miłością płynącą z Serca, odczuje Jego obecność i ciepło koło siebie. Osoby, które Michała Miłowały, niech Siebie i Jego nie zawiodą i bawią się każdą Świętą Chwilą, która płynie i żyje w Wieczności... 

Spełniaj Marzenia!


Marzenia i Pragnienia, to jeden z największych Skarbów, jakie nam wpisała Dusza w Serce. Marzenia są po to, aby spełniać je, a nie tylko o nich Marzyć. Tylko one nadają Sens bycia na Ziemi. Nawet jeśli czujesz, że nie masz Motywacji, w każdej Chwili możesz to zmienić. Odp. sobie na te pytania. Czemu nie jestem Rzeczywiście Szczęśliwy? Czego Mi w Życiu brakuje? Czy Ludzkie Słowa z zewnątrz wywarły na Mnie jakiś Negatywny wpływ? Czy moje Marzenia pokryte są ciemną płachtą?

Nawet jeśli to nie były Twoje Myśli, w które tak bardzo uwierzyłeś/aś, nawet jeśli masz przeszkody na Drodze, to one nadal w Twoim Sercu są i iskrzą się, abyś zrobił/a krok nadając Im ruchu i rozpalił/a je mocniej, aż zaistnieją w Materialnej Rzeczywistości. W tej właśnie Chwili usiądź w Spokoju, przypomnij sobie, jakie są Twoje Marzenia. Wróć do Dzieciństwa. Przypomnij sobie, Kim zawsze chciałeś/aś być? Co chciał(a)byś robić w Życiu lub co zobaczyć...? W jakim Miejscu na Ziemi chciał(a)byś Żyć? — Wieś z polami? Zatłoczone Miasto a może bezludna Wyspa? Tam, gdzie dzika Natura i Zwierzyna, która okazuje wszelako Uczucia? Tam, gdzie przytłoczenie, czy rześkość Powietrza i Spokój? A może Pragniesz chaotyczność i mniejszą swobodę Przestrzeni? Nie ważne, jakie to Marzenie jest! Ważne jakbyś się czuł będąc tym Kim chcesz być oraz jaki byłbyś dla siebie bez względu na Miejsce, Ruchy Ciała, Czas, uzbierane Przedmioty wokół oraz ile masz teraz lat. Nie potępiaj siebie i swoich własnych Marzeń, jak inni je za Dziecka ocenili. Potępiaj (choć nie musisz tego robić) jedynie to, że potępiasz swoje własne Wnętrze i Pragnienia, które nie mogą swobodnie i Naturalnie wypływać na wierzch. Pozwól działać poprzez Twoje Ciało i Umysł, swojej własnej Duszy... bo to Ona jest decydentką, i robi wszystko aby Wznosić i aby Cię do Szczęścia poprowadzić, bez względu ile razy będzie  Twoje Ciało Fizyczne umierać i odmienione rodzic się. Nie blokuj Jej poprzez Myśli i Słowa Innych wokół.

Ludzie z zewnątrz mają to do siebie, że oceniają innych Marzenia i Wybory wedle siebie, własnych Wartości i Odwagi lub braku jej. Jeśli jednak Ty Czujesz i Pragniesz być mega znany/a i bogaty/a, to tak będzie. Jeśli wybrałeś biedę oraz samotność, bo cały czas o niej rozmyślasz, skupiając swoją uwagę i podążając za tym Głosem, to tak też będzie. Świat Duchowy pokrywa się ze Światem Materialnym. Realizacja Marzeń jest zależna od Nas samych i tych, którym pozwalamy, aby z zewnątrz na Decyzje wpływali, ograniczając lub którzy Mobilizują i Wspierają.

Naszą instynktowną potrzebą w Życiu są poszukiwania Celu. Dlatego jak na powyższe odnajdziesz odpowiedz i zdecydujesz się, że to jest już Czas Zmian. Krok po kroku idź w kierunku ich Realizacji.

Miej Wiarę w siebie i swoją własną Moc. Wszechświat na każdy krok Ci odpowie. Da wszystkie Narzędzia naokoło Ciebie. Będą samoistnie spływać Pomysły i Rozwiązania. Pojawią się Sytuacje oraz odpowiednie Osoby, na Realizacje tych Celów, byś je Fizycznymi Zmysłami doznał/a! Spełniaj się!


Słowa tej 27-latki,
otwierają oczy na coś bardzo ważnego!
 



Holly Butcher z Australii zmarła 4 stycznia 2018 roku na raka kości. Miała 27 lat. Holly przeczuwała, że koniec jest blisko, napisała coś, czym chciała podzielić się ze światem.

Holly Butcher „To takie dziwne musieć zrozumieć i zaakceptować to, że jest się zwykłym śmiertelnikiem mając zaledwie 27 lat. Śmierć to jedna z rzeczy, które w tym wieku po prostu się ignoruje. Dni mijają niespostrzeżenie, a my tylko marzymy. Zawsze pragnęłam rodziny i gromadki dzieci z miłością mojego życia. Wciąż chcę tego tak bardzo, że aż czuję przeszywający ból. Niestety dane mi było dowiedzieć się, że życie jest kruche, a każdy dzień to dar, a nie żadne z góry dane nam prawo.

Mam tylko 27 lat, kocham moje życie i jestem szczęśliwa. Nie chcę umierać, ale nie mam na to wpływu. Śmierć w sumie mnie nie przeraża, nigdy nie traktowałam jej jako tematu tabu. Lepiej jest o niej mówić i pomyśleć od czasu do czasu, bo wtedy przestajemy martwić się małymi, bezsensownymi sprawami. Narzekanie na ciężką pracę, nieprzespaną noc, cellulit na tyłku albo złamany tips – przysięgam, że to nie o tym będziecie myśleć, gdy nadejdzie Wasza kolej.

Naprawdę denerwujące jest narzekanie innych na pracę fizyczną i wszelki wysiłek. Powinniście być wdzięczni, że wciąż jesteście sprawni fizycznie, że ciało chce z Wami współpracować… Nie wiecie jak to jest, gdy nie chce…

Starałam się żyć zdrowo. Ale te durne wzorce z mediów, idealne ciała to bzdura. Trzeba polubić siebie, bo ciało to nasz najlepszy przyjaciel, niezależnie od rozmiaru. Kochajcie je i cieszcie się każdym dniem bez bólu. Skręcona kostka czy ból pleców to nie powód do użalania się – one nie zagrażają życiu.

Ludzie! Bądźcie dla siebie dobrzy, pomagajcie sobie. Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży kiedy się ją dzieli… Odkąd zachorowałam zaczęłam dostrzegać niesamowite życzliwe osoby, które nie myślą tylko w kategoriach posiadania. Wiecie jaką abstrakcją są pieniądze, gdy się umiera?

Tak naprawdę nie potrzebowałam tych wszystkich rzeczy, nowych sukienek. Czy kogokolwiek poza mną obchodziłoby, gdybym nosiła w kółko jedną sukienkę? Tyle czasu zmarnowałam na łażenie po sklepach. A ile czasu straciłam na kupowanie prezentów na święta zamiast wykorzystać go na bycie z tymi ludźmi, których chciałam obdarować….

W tym roku na święta Bożego Narodzenia nie dawaliśmy sobie prezentów, nie było presji i marnowania czasu na zakupy. Zresztą wyobraźcie sobie moich bliskich wybierających dla mnie prezent wiedząc, że niedługo się nim pocieszę… Doceniajcie dany Wam czas i magię świąt z bliskimi, a nie świąteczne upominki. Pieniądze lepiej jest wykorzystać na doświadczenia – zamiast wydawać je na materialny badziew (tak, tak, dobrze czytacie) lepiej wyjedźcie, pobądźcie ze sobą, odpocznijcie za nie. Po prostu cieszcie się chwilą. Tylko te momenty doceniam teraz tuż przed śmiercią. Tylko te kiedy ja miałam czas dla innych i kiedy inni mieli czas dla mnie.

Darujcie sobie to ciągłe gapienie się w telefony, nawet nie zauważacie, jak dużo przez to tracicie. Naprawdę chce Wam się marnować cenny czas na godzinne układanie włosów i malowanie się? Nigdy tego nie rozumiałam w kobietach. Róbcie to, co Was uszczęśliwia, a nie to, co wypada albo czego chcą inni! Nie odmawiajcie sobie ciastka, bo tyłek urośnie, nie odkładajcie podróży na jutro, bo najpierw trzeba kupić większy telewizor, spędzajcie czas z ludźmi, na których naprawdę Wam zależy i pracujcie po to, żeby żyć, a nie żyjcie żeby pracować.

Do zobaczenia kiedyś… gdzieś… Holly”.

Oryginalna treść: upworthy.com


Jesteś, więc Bądź znów Dzieckiem.
Spełniaj Swe Marzenia na Gruncie.




✔️ Skomentuj Post, (nawet anonimowo) w sekcji poniżej.
Jaka jest Twoja opinia na ten temat?
✔️ Ten Post możesz Udostępnić dalej.

| Służę Pomocą | O sobie | Kontakt | Nawiedzenia | Zapytaj Boga |
| Artykuły | Prawo | Modlitwy | Aprobaty | Sesje z Nad Duszą |
| O Tobie | Słownik | Zdrowie | Galeria |


Jacka Jasno blog. Harmonizuje Ducha - Ciało, Umysł i Dusze. Uzdrawia Psychikę, Ciało Fizyczne, Astralne, Eteryczne, Emocjonalne i Mentalne. Łączy Jaźń w pion — Podświadomość, Świadomość z Nadświadomością. Uwalnia i Podnosi tym samym wibracje Ducha i wartość Życia. Doradza w sferze prywatnej, jak i biznesowej. Pomaga na odległość i w bezpośrednim kontakcie.  Kasi blog - żony Jacka -Duch Prawdy. Poszerzanie Perspektywy i Świadomości. Zacznij Życie w Zdrowiu Psychicznym, Emocjonalnym, Mentalnym i Fizycznym. Napełnij Prawdą i Miłością swojego Ducha. Kasia i Jacek zapraszają do swojej Przestrzeni   Odwiedziny - Zasięg od 12.12.2015r

    chomikuj duchowyuzdrowiciel    cda.pl     Pinterest

Doceniasz moją Pracę? Postawisz mi kawę na buycoffee.to?

2015 © Treści i Zdjęcia na tym blogu mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

1 komentarz:

Możesz bez logowania opublikować Komentarz! Dziękuje za poświęcony Czas.

Copyright © 2015 uZDROWIEnie i Wyzwalanie Holistyczne Cielesno DUCHOWE Cały Świat .