Podziel się z Innymi

AFORYZMY i Przemówienie m.in. Charlie Chaplina — Anielskiej Duszy




Mądre przemówienie Charlie Chaplina Anielskiej Duszy The Great Dictator (1940) Napisy PL


    "Przepraszam, nie chcę być Imperatorem. To nie mój interes. Nie chcę nikim rządzić, ani nikogo zdobywać. Chcę pomóc wszystkim, jak tylko jest to możliwe: żydom, czarnoskórym, białym. Wszyscy chcemy pomagać innym. Ludzie właśnie tacy są Chcemy żyć w wspólnym szczęściu, a nie w wspólnej nędzy. Nie chcemy nienawidzić nikogo.

    Miejsce w tym świecie jest dla każdego. Ziemia jest bogata i potrafi zapewnić życie każdemu. Sposób życia może być wolny i piękny, ale musimy zachować tą drogę. Chciwość zatruwa ludzkie dusze, zamyka świat w szponach nienawiści, popycha nas stopniowo do rozlewu krwi. Musimy szybko dojrzeć, bo inaczej sami się pozabijamy.

    Nowoczesność zawiodła nas w potrzebie. Nasza wiedza cynicznie nami manipuluje, nasza inteligencja to twardość i nieżyczliwość. Za dużo myślimy, a za mało czujemy.

    Bardziej niż nowoczesności, potrzebujemy człowieczeństwa. Bardziej niż inteligencji, potrzeba nam życzliwości i szlachetności. Bez spełnienia tych warunków, życie będzie pełne przemocy i wszystko stracimy...

    Samolot i radio bardzo nas zbliżyły. Te wynalazki domagają się byśmy byli dla siebie dobrzy, domagają się powszechnego braterstwa, wołają o jedność nas wszystkich. Nawet teraz mój głos dociera do milionów, milionów zrozpaczonych ludzi, kobiet i dzieci, ofiary systemu niosącego ludziom tortury wsadzającego do więzień, niewinnych.

    Do tych, którzy mnie słyszą chcę powiedzieć - nie rozpaczajcie. Nieszczęście, które was dotknęło przeminie wraz z chciwością, ze zgorzkniałymi ludźmi, którzy lękają się szukać dróg ludzkiego postępu. Nienawiść ludzka przeminie, a dyktatorzy upadną, a władza, którą zagarnęli powróci do ludzi. Tak długo jak za to giną ludzie - wolność nie zostanie zabita.

    Żołnierze, nie pozwólcie się upodlić, ludziom którzy gardzą wami, zniewalają was, frymaczą waszym życiem, mówią wam jak myśleć i co czuć, którzy musztrują was, traktują jak bydło - jak mięso armatnie. Nie dajcie się tym ludziom, maszynowym ludziom z maszynowym umysłem i maszynowym sercem. Wy nie jesteście maszynami, nie jesteście bydłem. Jesteście ludźmi! Macie prawdziwą miłość w waszym człowieczeństwie. Dość nienawiści. Tylko brak miłości i nienormalność nienawidzi. Żołnierze, nie walczcie o zniewolenie, walczcie o wolność!


    JEDYNYMI  Zwycięzcami na wojnie  są - TERRORYŚCI - - Banki i Producenci broni!

Święty Łukasz powiedział,
"Królestwo Boże jest w człowieku."
- Nie w jednym człowieku i nie w grupie ludzi, ale we wszystkich ludziach.
Jest w Was
!

    macie moc tworzenia maszyn i szczescia moc by uczynić to Życie wolnym i pięknym moc by uczynić to życie cudowną przygodą użyjcie Swej mocy Macie moc tworzenia maszyn. Moc tworzenia szczęścia. Macie moc, by uczynić to życie wolnym i pięknym, moc uczynić to życie cudowną przygodą. W imię demokracji, użyjcie swej mocy. Dajcie sobie jedność, walczcie o nowy świat - świat, który da ludziom szansę pracy, da młodym przyszłość a starszym poczucie bezpieczeństwa.

    Te rzeczy obiecują też, wasi brutalni panowie. Ale oni kłamią! Nie spełnią swych obietnic. Przenigdy! Dyktatorzy wyzwalają samych siebie ale niewolą ludzkość. To wy musicie wywalczyć sobie spełnienie tych obietnic! Wywalczcie sobie wolny świat, bez barier między narodami, bez chciwości, bez nienawiści i nietolerancji. Wywalczcie sobie świat rozsądku, świat w którym nauka i postęp poprowadzą wszystkich do szczęścia. Żołnierze, w imię demokracji, zjednoczcie się!"

Poniżej Mądre cytaty Charlie Chaplina
o Swoim Życiu:


    "Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie, uświadomiłem sobie, że emocjonalny ból i cierpienie są tylko ostrzeżeniem dla mnie, żebym nie żył wbrew własnej prawdzie. Dziś wiem, że to się nazywa AUTENTYCZNOŚCIĄ.

    Ci, co rozśmieszają ludzi cenniejsi są od tych, co każą im płakać - Charlie Chaplin Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie, zrozumiałem, jak żenujące jest dla innych, gdy narzucam im własne pragnienia, wiedząc, że ani nie nadszedł odpowiedni czas, ani tamta osoba nie jest na to gotowa, nawet jeśli byłem nią ja sam. Dziś wiem, że to się nazywa SZACUNKIEM DO SAMEGO SIEBIE.

    Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie, przestałem tęsknić za innym życiem i mogłem dostrzec, że wszystko wokół mnie stanowi zaproszenie do rozwoju. Dziś wiem, że to się nazywa DOJRZAŁOŚCIĄ.

    Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie, zrozumiałem, że zawsze i we wszystkich okolicznościach jestem we właściwym momencie i we właściwym miejscu i że wszystko, co się dzieje, jest właściwe. Od tamtej pory mogłem być spokojny. Dziś wiem, że to się nazywa WEWNĘTRZNĄ PEWNOŚCIĄ
    Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie, przestałem ograbiać się z wolnego czasu i przestałem tworzyć kolejne wielkie plany na przyszłość. Dziś robię tylko to, co sprawia mi radość i przyjemność, co kocham i co sprawia, że moje serce się uśmiecha. I robię to na swój sposób i we własnym tempie. Dziś wiem, że to się nazywa RZETELNOŚCIĄ i PROSTOTĄ.

    Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie, uwolniłem się od tego wszystkiego, co nie było dla mnie zdrowe. od potraw, ludzi, przedmiotów, sytuacji i od wszystkiego, co wciąż odciągało mnie ode mnie samego. Na początku nazywałem to "zdrowym egoizmem" Ale dziś wiem, że to MIŁOŚĆ DO SAMEGO SIEBIE.

    Liścik Alberta Einstein do Charliego Chaplina Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie, przestałem chcieć zawsze mieć rację. Dzięki temu rzadziej się myliłem. Dziś wiem, że to się nazywa POKORĄ.

    Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie, wzbraniałem się przed życiem w przeszłości i troską o własną przyszłość. Teraz żyję chwilą, w której dzieje się WSZYSTKO. Żyję więc teraz każdym dniem i nazywam to DOSKONAŁOŚCIĄ i SPEŁNIENIEM.

    Kiedy naprawdę zacząłem kochać samego siebie, uświadomiłem sobie, że mój Umysł i moje Myślenie może działać przeciwko mnie, czyniąc ze mnie chorego nędznika. Kiedy jednak zwróciłem się do sił mojego Serca, mój Umysł zyskał ważnego sojusznika. Ten związek nazywam dziś MĄDROŚCIĄ SERCA.
    Nie musimy już się obawiać sporów, konfliktów i problemów z samymi sobą i z innymi, ponieważ nawet gwiazdy wpadają na siebie, tworząc nowe światy. Dziś wiem, że TO JEST WŁAŚNIE ŻYCIE!"
     

Aforyzmy z Życia wzięte w formie ulotek:


    Szczęśliwe, Spokojne oraz Wolne Osoby to te, co Słuchają Siebie, wyłączyły telewizor i omijają Osoby, które chcą karmić Psychozą (brudnymi obrazami z Przeszłości...), zabrudzając na około Umysły i Serca oraz Dusze — Niszcząc połączenie Energetyczne z Umysłem Boga — Światłością i Miłością Bezwarunkową.












✔️ Skomentuj Post, (nawet anonimowo) w sekcji poniżej.
Jaka jest Twoja opinia na ten temat?
✔️ Ten Post możesz Udostępnić dalej.

| Służę Pomocą | O sobie | Kontakt | Nawiedzenia | Zapytaj Boga |
| Artykuły | Prawo | Modlitwy | Aprobaty | Sesje z Nad Duszą |
| O Tobie | Słownik | Zdrowie | Galeria |


Jacka Jasno blog. Harmonizuje Ducha - Ciało, Umysł i Dusze. Uzdrawia Psychikę, Ciało Fizyczne, Astralne, Eteryczne, Emocjonalne i Mentalne. Łączy Jaźń w pion — Podświadomość, Świadomość z Nadświadomością. Uwalnia i Podnosi tym samym wibracje Ducha i wartość Życia. Doradza w sferze prywatnej, jak i biznesowej. Pomaga na odległość i w bezpośrednim kontakcie.  Kasi blog - żony Jacka -Duch Prawdy. Poszerzanie Perspektywy i Świadomości. Zacznij Życie w Zdrowiu Psychicznym, Emocjonalnym, Mentalnym i Fizycznym. Napełnij Prawdą i Miłością swojego Ducha. Kasia i Jacek zapraszają do swojej Przestrzeni   Odwiedziny - Zasięg od 12.12.2015r

    chomikuj duchowyuzdrowiciel    cda.pl     Pinterest

Doceniasz moją Pracę? Postawisz mi kawę na buycoffee.to?

2015 © Treści i Zdjęcia na tym blogu mają charakter wyłącznie informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

2 komentarze:

  1. Warty dodania komentarz spod postu FB:

    Hanna Teresa D.
    "Cięźka sprawa dla przeciętnego człowieka. Wiele trzeba zrozumieć, dojrzeć, porzucić, pokochać. Trudne w nieprzyjaznym świecie, pełnym ludzi, którzy nie kochają ani siebie ani innych. Potrzeba lat i ciągłej pracy nad sobą pośród problemów, kłopotów i ciągłego braku czasu na wszystko. Możliwe na innej planecie, gdzie nie trzeba zarabiać, walczyć o wszystko i mieć zdrowe jedzenie. Na ziemi nie zdąźę pokochać siebie w takim stopniu jak piszesz. Zwłaszcza, że odrzucam przeszłość ale pamiętam, że nie byłam kochana jako dziecko, bita, odrzucona bo urodziłam się dziewczynką a nie chłopcem. Potrzeba czasu, duźo, żeby pokochać siebie, skoro niedawno , rok temu, przestało się słyszeć , źe jest się nikim od najbliźszych. Jak zachorowałam na raka wyzdrowiałam ale znowu sprawiłam zawód, moja mama szykowała się na pogrzeb, mój pogrzeb. Fajnie , prawda, ja pracuję oczywiście nad sobą i mam sukcesy. Problem w tym, źe często cofam się. Nie potrafię utrwalić tego co osiągnęłam. Wystarczy drobiazg z którym rezonuje i cała praca na nic. Jestem bardzo wraźliwa . Przepraszam, zawracam głowę moimi wywodami i moimi problemami. Dziękuję, źe mogłam się wygadać 😊"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja odp.:
      Kochana Hanno, Świat jest, jaki Jest.🌓 Można w nim spotkać Ofiary lub Katów albo Żyjących wedle siebie nieraniących siebie i Istot, których ma się wokół. Tak jak Ziemia, tak cały Wszechświat jest pełen Barw, Szarawy lub pokryty Mrokiem.🌈

      Od Nas zależy:
      - Jaki Świat Tworzymy, na jaki kierujemy uwagę, aby się nim inspirować, tak aby nasz też taki w podobieństwie był. Czy będziemy kroczyć w Świetle, czy Cieniu, tworzyć czy niszczyć siebie i wszystko wokół? ⚖️

      - Co do naszego Świata przyciągamy wedle potrzeb, poprzez Decyzje i Wybory, zgodne ze swoim Sercem lub zgodne z tym, do czego się przyzwyczaiło, tkwiąc w tym. Samo się nic nie tworzy i nie zdarza. Świat jest lustrem, wszystko, co w Nas tkwi lub blokuje, widzimy na zewnątrz.

      - Co robimy ze Świętymi Chwilami, jakie płyną. Można zmarnotrawić Życie na rozmyślaniu i wyobrażaniu sobie oraz planowaniu, wegetowaniu, zaharowaniu się dla innych, bycie niewolnikiem Czasu i Ludzi, nie mając go dla siebie. Można Żyć pełnią Życia wedle swoich postanowień i pragnień. Chyba że ktoś wybrał i ceni wyżej mnożenie i gromadzenie Materialnych Dóbr, nie mając Czasu w pełni nimi się nacieszyć. Mając tym samym Świadomość, że po rozstaniu się z dotychczasowym Ciałem fizycznym to, co Materialne jest i będzie, nie będzie można ze sobą zabrać w dalszą drogę Życia w takiej samej postaci. Akceptując, że Duch bez_cielesny całą Energie oddaje dla nałogowego hołdowania rzeczy materialnych, tkwiąc przy tym, niż na docenianiu i pielęgnowaniu Relacji międzyludzkich, i Duchowych Przeżyć, które przeniesiemy dalej, przez zapis Energetyczny w sobie i Istot bez_cielesnych które miały z nami Interakcje, tak na poziomie Emocjonalnym, Psychicznym, Mentalnym, jak i Fizycznym.

      - W jakie i kogo Myśli i Słowa Wierzymy, Kogo mamy koło siebie. Czy uniżanie Nas rani, czy pokazuje, że Czas pożegnania się z tymi, co blokują, ranią, wyzyskują..., odbierając Szczęście i Energie? Czy Żyjemy z tymi, którzy mają Serce napełnione Szacunkiem, Sprawiedliwością w Działaniu oraz Prawdą?

      Jest tylko TA CHWILA, Życie w Przeszłości i Przyszłości jest Iluzją. Ma się jej Świadomość, aby wyciągać wnioski z Przeszłości, aby Przyszłość była tworzona Mądrzej i Doskonalej jednak nie jest po to, aby w niej mentalnie coś zmieniać, bo nic już nie da się zmienić, lub w niej tkwić i ciągnąc ją za sobą jak zbędny balast dla Ducha.

      Aby wejść i połączyć się z wyżej wibrującymi Światami i Świadomościami, trzeba w Duchu mieć pełnie Energie Światła, wyostrzone Zmysły, aby naturalnie i magnetycznie taki Świat przyciągnąć i w nim Żyć, bez względu na jakim Gruncie dotychczasowe Ciało Doświadcza. Duch składa się z wielu części nie tylko Ciała fizycznego. Ja Żyje w tym samym Duchu Ziemi co Ty, bez ograniczeń łącze się z innymi. Samo to jednak nie spadło z "Nieba". Wcześniej przechodziłem też naturalnie przez Mrok, aby nabyć o nim Wiedze. Aby nie mógł ponownie mnie wciągać w swoją spiralę chaosu, blokad oraz pustki.☀️ 💗

      Usuń

Możesz bez logowania opublikować Komentarz! Dziękuje za poświęcony Czas.

Copyright © 2015 uZDROWIEnie i Wyzwalanie Holistyczne Cielesno DUCHOWE Cały Świat .